Ny inköpt!

Ljusa jeans från Cubus | 199 kr

Rosa Race Marine munktröja från Stadium | 399 kr

Det var det jag köpte i stan idag. Är fett nöjd med köpen, för jag har letat över de sakerna fett länge. Vad tycker ni om sakerna?
Efter att vi hade strosat runt i stan ett tag åkte vi iallafall snabbt hem till Emma så att Issa kunde hämta några grejor, sedan drog jag och Issa till Vällingby snabbt och köpte jeansen. För de fanns inte i stan. Sen åkte jag hem och fixade lite i mitt rum.
Ikväll har jag bara suttit hemma på mitt rum och tittat på en film. Water for Elephants- den är sjukt sevärd! Jätte bra film. Och nu har jag snackat lite med Hanna och hennes pojkvän i webcam osv. Men nu ska jag snart lägga mig, har mensvärk. Men vi syns imorgon! Puss.

Tjäna pengar på din blogg. om du behöver hjälp med något är det bara att säga till. om du bläddrar ner lite i min blogg kommer du hitta den, rekommenderar verkligen, fin blogg :) kram




Kom ihåg mig?