pinsamt

Haha random det här, men det hände en fett pinsam sak idag. Jag skulle till sjuksyster idag på rasten och kolla mina ben. Har skitont i knät, sidan av vaden, knölen, höften och på foten. Haha låter inte möjligt, men så är det!
Först vägde hon mig och mätte mig, sedan kollade hon min rygg och hur jag stod osv. SEN- hon bah Jag ska kolla dina hur dina ben ser ut, så kan du ta av dig byxorna? Jag bah Ehm, aa... Hon sa snabbt Du behöver inte skämmas eller något, jag har sett "sådant" ofta, varje dag, både tjejer och killar. Jag typ garvade inuti mig, för det lät skit kul.
Så jag tog av mig byxorna, och mina tajta jeans som tog typ ett år att få av. Sen stog jag där i spetsiga string vilket var typ pinsamt som fan, eftersom hon skulle liksom känna på mina lår och höfter osv. Kändes så jävla awkward. Okej, det var inte riktigt pinsamt men det var bara jävligt weird.

Varje gång hon ser mig kommer hon tänka att det var mig hon nästan såg naken. HAHA




Kom ihåg mig?