HANNAAA

Charmiga webcam bilder..
Är hemma hos Hanna just nu. Vi sitter i hennes rum och sitter och lyssnar på massa gamla låtar. Haha! FLASHBACKS.
Vi var en snabbis i Vällingby, men vi kollade bara lite i affärer, åt korv och köpte chips och choklad. Haha jävla tjockisar! Ska hem snart, skulle egentligen till min kusin som fyller år men jag orkar inte x) Ikväll ska jag fixa mina naglar, se Big Brother och ta det lugnt bara.
Vi hörs när jag kommer hem! x.

SVAAAAAR FÖR FAN: Hahhahahahhaha orkar ej, ingen läser ens min blogg förutom du, min trogna läsare :D Jag har faktiskt 3834044 läsare, saaaajk X) HAHAHHAHA jag driver bara med mina XD gubbarr :)

ETT TREDJE SVAR FÖÖÖÖR TUSAN: Men uew, använd blöja för fan Josefin. :(

ETT FEMTE JÄVLA SVAR NURÅÅÅÅÅ: MAAAAANGGGGE LIKSOM men man måste prioritera juuu blöjorna före nappar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad har häänt? :OOOO




Kom ihåg mig?