Foton från igår, 5D bio, Ruccola

Foto: Jag | Kamera: Nikon D3100 / 18-55mm
Orkade inte ladda upp alla bilder en-för-en, så jag slängde ihop ett collage istället! Är faktiskt ganska nöjd med vissa bilder, gillar ljuset på bilderna med "hjärtat i boken". Vad tycker ni?

Idag var ju jag som sagt i Kista Centrum. Kim & Sinem hade en överraskning till Elli (som julklapp) och jag skulle åka med för att vara "barnvakt" till Elli medans de gick och köpte biljetter. Och vi gick på 5D bio, och det var super coolt!
Man kände lukt, det blåste osv, stolen rörde sig, man såg i 3D och annat. Skit häftigt iallafall, och Elli blev såklart jätte chockad :) Vi åt på Max och sen gick vi bara runt lite, tills vi åkte hem vid typ 3 tror jag då vi hade fett roligt på bussen.
Just nu tittar jag på Saw 5 och ska snart städa mitt rum, för kl. 18:00 får mamma och pappa gäster. Men ikväll ska jag & Tin-Tin dra och äta middag på Ruccola, för jag får typ inte vara hemma ikväll :P Aja, nu vet ni iallafall vad som har hänt idag och vad som kommer hända.

Vi hörs, puss!

PS. Lägger upp ett inlägg med andra bilder från idag sen, samt outfit osv.

asfin blogg :)

Fin blogg! :)

fin blogg! :D




Kom ihåg mig?