På jakt efter One Direction. | Galen dag.

Åherregud vad jag är slut i benen. Idag har jag och Hanna flängt runt i typ hela Stockholm, seriöst!
Vi åkte först till Vällingby, sen till Kungsträdgården, sen Grand Hotell, sen Hammarby Sjöstad, MTV, NRJ, Eriksdal, Skannstull, Slussen osv. Haha, herregud! OCH VI HITTADE DEM INTE. [One Direction, för er som inte fattar vad jag pratar om].
Vi gav upp och åkte till Stockholm central och satte oss och deppade/åt på Burger King. Sen drog vi tillbaks till Vällingby, köpte godis och sen sölade vi hem till Hanna.
Har börjat få ont i halsen, och det är för att jag dumt nog har gått runt utan halsduk eller något som täckt halsen. Även fast det har varit sjukt kallt osv.
Börjar iallafall 11:05 imorgon, eftersom att vi ska åka och bowla. Det ska bli sjukt kul! Alla hjärtans dag och allt också. Synd bara att fira den utan pojkvän, men vem vet vad som kan hända? Hihi.
Nu ska jag välja kläder och fixa saker tills imorgon, och titta klart på Mammor och Mini modeller, sen blir det väll att sova. Vi hörs!
Bildbrist, men man får aldrig nog av 1D!

svar: mitt blir mycket glansigare men inte alls fettigt! Beror väl på håret också :) Mitt är jättetunnt och kan tänka mig att dom med tjocka hårstrån får det lite fettigare!

VINN EN REFLEXSKÄRM! -> http://amandapersson.blogg.se/2012/february/fototavling-reflexskarm-110cm-guldsirver.html#comment



glad alla hjärtans dag också! :D




Kom ihåg mig?