flumm

Haha igga min näsa på andra bilden!

Är hemma hos Hanna just nu. Vi har tittat på Gladiatorerna, käkat popcorn, dipp osv och flummat som fan. Haha, så sjukt kul- vi hittade vääääärsta kärringtrosorna hemma hos Hanna och de var så stretchiga och stora så båda vi fick plats i dem! Hahaha så så sjukt kul ut. Vi gick runt med de, och för att kunna ta sig fram så var vi tvungna att hoppa samtidigt. Haha, dog av garv.

Nu har vi satt på lite opera också. Alla killar förväntar sig säkert att tjejer festar loss när de är med varann, men man kan ju lika gärna sätta på lite opera. hjärndöda

Min syrra kommer och hämtar mig vid typ halv 12 tror jag. Ser inte fram emot att gå hem alltså!

Imorgon ska jag plugga och sen åka och träna med Ellinor. Måste träna mer! Vi hörs ialfl sen. Pusspuss.

Jättefin header!

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kram♥

Hur kan julia hämta dej? :O




Kom ihåg mig?