Besöksrekord!

Woho! Hade 87 läsare igår, bra tycker jag för att den här bloggen har jag ju bara haft i typ 3 dagar!

Gick upp 2 timmar innan jag började, jag råkade.. Skulle egentligen gått upp nu. Men börjar få lite bråttom nu, så jag hinner inte blogga mer. Haha, uppdaterar i skolan typ.
Puss

hejsan! fin blogg! kram<3

hejsan! fin blogg! kram<3

det var bra med besökare, själv är jag ganska så stolt, helt ny med bloggande, och igår var andra dagen och då hade jag redan 122 :D wiiiie

allt bra idag?

kram!

Sv: tror inte jag skulle lyckas skriva något som jag blev nöjd med, men vi kan ju göra bloglovin byte? :))

hade också mitt rekord på läsare igår :D

sv: haha okej =) lyssnar på musik :D kram

skitfin header :)<3

Sv: säg till när du har lagt till mig! jag lägger till dig nu ;)

vara med marcus :D sjdå? kram

allt bra idag? :)

sv; tack dsm



Anmäl dej gärna till veckans blogg



Kram<3 :)

va skoj:)



Himla fin header du har sötis:) <3

sv: oh va tråkigt :/

vad har du gjort idag då? :)

sv: samma här! :)

sv: allt är hur bra som helst med mig!

kram

Kul med besöksrekord!

Vad gör du?

Krams

sv: blir att plugga! har ett par prov :/ själv? :D

Kram

Dagens blogg är avslutad och se om du vann :D MEN LÄS REGLERNA INNAN DU SKRIVER NÅT!!



länk: http://eemma.se/2011/november/dagens-blogg-och-vinnare-las-reglerna.html#comment

Kul att du är med i dagens blogg, hur är det med dig ikväll?:D kramis

sv; det va lite svårt att hitta men det inlägget heter Veckans blogg :)

Kram <3:)

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

sv: skoj!

jag har varit i skolan och sen hem och pluggat lite ;)

vad ska du göra ikväll? :)




Kom ihåg mig?