ten things

♥ Jag haaaaaaaatar Ben & Jerry's.
♥ Jag har sjukt lätt för att börja gilla någon, men jätte svårt att bli kär.
♥ Jag är jätte onöjd med mig själv.
♥ Jag har skit lätt för att rodna..
♥ Jag gillar en kille just nu.
♥ Jag har skit svårt för att visa mina känslor. Folk ser sällan när jag är ledsen och sur. Men alltid när jag är glad!
♥ Ibland svamlar jag skit mycket så man knappt hör vad jag säger. Asså jag typ avslutar inte alltid meningar och sånt, haha. Skit jobbigt!
♥ Jag har migrän diagnos.
♥ Jag har skit svårt att lita på killar, efter att jag blev playad.
♥ Det ända jag är nöjd över på min kropp och som jag får komplimanger för är mina ögon och min hy.

Dina mjuka kinder :D :D :D

HAHAHHAHAHHAHAHAHAH kör du med Issa på de? Hahahahhaah, dööör åt hennes bilder :')

samma med mig om 2an, trodde jag va ensam om det




Kom ihåg mig?