Big Brother

Asså jag måste först säga att jag tycker att Marcelo från Big Brother är skiiiiiiiit snygg! Jag dör. Han är feeett biffig, och aa. Sjukt snygg. Typ enda anledningen till att jag fortsätter kolla på BB.


Åt Pizza till middag idag. Sååå gott! Dock hade jag ätit chips innan så jag orkade inte så mycket. Men äter upp det till frukost imorgon. Haha.
Har suttit på mitt rum hela kvällen, twittrat, kollat bloggar, redigerat lite bilder och lyssnat på musik.

Idag var jag en snabbis med Tin-Tin till stan somsagt. Jag tog med mig en skjorta och en puder hem. Från Hollister och HM. Lägger upp bilder i nästa inlägg, och det jag köpte igår.
Efter det åkte vi hem till henne en stund, men sen drog jag hem för hon skulle plugga och så.

Vi hörs sen, ska göra något annat roligt nu. Puss!





Kom ihåg mig?