"Rubrik"

Förlåt för sådana här tråkiga och fula webcam bilder, men har inte tid att fota nu.

Har typ bloggtorka, vet inte vad jag ska blogga om osv. Så snälla Skriv en kommentar och säg vad du vill att jag ska göra/blogga om. Skulle bli mycket roligare, och min blogg blir då intressantare!
Idag har jag varit med Hanna, eller jag träffade henne vid 5 då hon innan hade varit hos tandläkaren och borrat. Så hennes högra sida av läppen osv var bedövad, och ni kan ju bara tänka er hur det såg ut och lät. Haha! (Förlåt Hanna).
Nu tittar jag på gamla avsnitt av Solsidan, och snart ska pappa gå igenom matte med mig. Vi hörs imorgon, och förlåt för att det har varit dålig uppdatering idag, men har inte haft tid eller ork.
Puss.

jag har kring 100 just nu men brukar ha kring 150-200 !

hur många har du?

jag har ca 10-20 per dag men det kan vara mer bror på vilken dag det är och så.

Hejhej! :)

http://ettexemplar.blogg.se/2012/february/antligen.html#comment

^

'

'

Kolla in min cover här uppe :D



Skulle bli sjukt glad om du lyssnar på min cover och sedan ger en kommentar! Tål negativa kommentarer också! ;)




Kom ihåg mig?