Outfit osv.

Stickad mintfärgad tröja- Cubus
Mörka jeans- Bershka (stavning)
Klocka- Ur&Penn
Tjingeling! Sitter och dricker/äter milkshake och pluggar. Har typ 3 läxor tills imorgon som jag ska börja med nu, sen har jag matteprov på torsdag.. Och är skit osäker på det vi har i matten..
Idag har jag iallafall inte gjort någonting alls, varit i skolan och suttit vid datorn typ.
Har ingen roligt att säga, så det är bättre att jag håller käften. Vi hörs.

fin färg på tröjan :D

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även flera tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

svar: säg till när du lagt till mej så lägger jag till dej:)

svar: ochg jag dig:)

Tjäna pengar på din blogg!

Tryck här → http://jojoscrazylife.blogg.se/

sv: visst ! :D

Tea

Klickade precis in på din blogg för första gången, den är verkligen jättebra, och är så söt ! Här blir det följa av ;D <33




Kom ihåg mig?