Modelljakten

Sitter och tittar på Modelljakten på datorn. Har faktiskt inte sett det programmet förut, men det är bra iallafall!
Ska typ snart fixar mig inför sängen. Är sjukt trött i kroppen efter gymmet och simningen. Men det kändes skönt att börja träna igen, och ska nog träna nästa helg igen!

Har inga planer alls inför imorgon, förutom att jag ska till skolan då. Beroende på vädret kanske jag ska fota /någon. Annars ska jag vell bara ta det lugnt.
Vi hörs imorgon eller något, God natt!
Bild från i somras. Saknar.

Du har super fin bloggdesign!

Om du vill skulle jag bli jätteglad om du skulle vilja göra en åt mig?! om du vill. länkbyte?

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/ Dåligt? Alltid kul med andras åsikter!



Gillar du inte sånna här kommentarer ber jag om ursäkt! Hoppas du har en bra måndag! Kram (:

Hej! super fin blogg du har :D

lust att göra bloglovinbyte? :D

sv; Tack :D Följer dig nu, säg till när du följer mig och vilket nr du blev :D

fiiin blogg!!:D



lust att göra bloglovinbyte? :)

Fin design du har! :)

Hur är det med dig då?

Kram

så följer dig nu!:D blev följare 13:D

följ tbx nu

kram:)




Kom ihåg mig?