Jag svarar!

Svar: Ja, jag har träffat André Zuniga.
Svar: Ja, jag tycker att min kamera är bra!
Jag rekommenderar den till "mellan". Det finns avancerade inställningar osv, men ändå är den sjukt lätt att hantera. Man kan lika gärna bara ställa in på auto och sen trycka på avlösningen och det blir ändå ett bra foto.
Men somsagt, den kan bli avancerad också- så någonting däremellan.
Jag köpte den på Elgiganten, den kostade runt 7000 kr tror jag.
Den heter Nikon D3100 18-55mm VR Kit.

Tack tack :D Kul att höra!

Svar: Tack :) !

Jo det är bra :)

Vad har du för dig då?

men jag får ju inga fler läsare det var ju därför jag undrade om vi kunde göra ett länkbyte ju!

men om du har över 200 besökare varför har du knappt några kommentarer då? jag har redan länkat dej iaf.

den kostar 4500 ;) har en också!




Kom ihåg mig?