God Fortsättning!

"God Morgon!" ♥
Trodde att jag skulle vakna vid typ 3 idag, men vaknade vid halv 11 istället! Kom iallafall vid typ 3 igår. Det blev lite kaos med Taxi osv, så vi fick GÅ längs motorvägen med värsta klackarna och hoppas på att det skulle komma någon ledig taxi och rädda oss.. Och det kom ju en såklart.
Hade det iallafall jättetrevligt igår. Jag & Emma fotade med min systemkamera, spelade på iPaden och tjockade oss.
Sen innan 12-slaget gick vi ut, och jag BOMB FOTADE. Ungefär 200 bilder eller något. Fast dem är orensade så kanske runt 50 blev bra. Lägger upp bilderna så fort jag kan!

Idag ska jag nog hem till Hanna och hjälpa henne att packa lite. Senare kanske jag följer med Pappa till hans jobb och tränar och badar! :D
Vi hörs sen grabbs! Puss
NY PROFILBILD PÅ FACEBOOK 

Sv; Ja jag redigerar i photoshop :) Jag vet inte vad penseln heter men här är en länk till den: http://qbrushes.net/misc/100-esesntial-brush-strokes/




Kom ihåg mig?