Ändring

Har ändrat lite i mitt rum. Har bl.a flyttat min garderob, den stod åt andra hållet förut. Och sen har jag fixat en "blomma" till sängbordet. Den stod på fönsterbrädan förut, men det var för varmt med elementet under. Så därför ser den ut som den gör..

Idag har jag varit med familjen. Vi har bokat USA resan nu. Sjukt taggad!
Nu ska jag fixa mig och sen far vi till Fotografiska och kollar på "Djur-fotografierna". Måste skynda mig, så vi hörs senare. Har förresten målat naglarna också:

DAGENS BLOGG TÄVLING PÅ MIN BLOGG!♥ KOMMENTERA ATT DU ÄR MED, FÖLJ MIN BLOGG PÅ BLOGLOVIN OCH LÄNKA INLÄGGET PÅ DIN BLOGG FÖR EXTRA STOR CHANS ATT VINNA!

LYCKA TILL!!:D♥

http://maliinmattsson.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

Super fin blogg!:)

Allt bra med dej?

vilken fin färg :)




Kom ihåg mig?