SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Har du testat röka/ röker du?
-Nej, & nej. Kommer inte göra det heller.

Testat alkohol/ dricker alkohol?
-Nej, nej.

Har du pojkvän?
-Nej, tyvärr.

Är du oskuld?
-Ja, det är jag.

Gillar du någon? Isåfall vem?
-Njae, det gör jag inte.

Hur gammal är du ?
-13 år

Vem är snyggast i din skola i 6:an, 7:an, 8:an, 9:an- top 3?
-Åherregud. Asså allvarligt talat så finns det ingen skit snygg, eller så. Eller jo, kanske någon. Så kan inte svara på den fråga. Vet att det låter taskigt som fan, men det finns ingen snygg i 6an, 7an eller 9an typ... Så, förlåt. Pass.

Hur många syskon har du? Bröder/systrar/äldre/yngre?
-Jag har en äldre syster. Hon heter Julia och är 16 år.

Favoritfärg?
-Vit & rosa.

Gillar du Justin Bieber?
-Ja, det gör jag. Men jag är inte lika besatt som jag var förut.

Vem gillar du mest- André Zuniga Asplund eller Justin Drew Bieber?
-Just nu... André!

Näst bästa kompis?
-Tin-Tin

Är du på g med någon?
-Nej, det är jag inte. 100% singel!

Vilka är de hetaste manliga kändisarna? Minst 5 st.
-1. André Zuniga Asplund
2. Justin Bieber
3. Chad Michael Murray
4. Chace Crawford
5. Zac Efron
6. Hugo Rosas
7. Ryan Sheckler
m.m.

Är du kittlig?
-Haha ja, ibland.

Hur kittlig?
-Inte så jättekittlig. Men ibland är jag jättekittlig!

På vilka ställen är du kittlig?
-Haha vilket jävla tjat! Under fötterna, nedre magen ibland på vissa ställen på benen.

Gillar du fotmassage?
-HAHA! Ja, det gör jag väl.

Vad har du för kamera?
-Nikon D3100 / 18-55mm VR Kit

Varför startade du din blogg?
-Ville lägga ut mina bilder någonstans, ha något att göra när jag har tråkigt osv.

Vem kan du prata om allt med?
-Min syster, Hanna, Tin-Tin.

Favoritbutik och varför?
-HM, för att man kan hitta iprincip allt där. Och det är billigt. Dyra saker på andra ställen är billigt på HM.

Vad ska du göra i sommar?
-Jag ska till USA! Längtar sjukt.

Favorit ämne i skolan?
-Inget egentligen, men om jag måste välja blir det slöjd.

Roligast att fota?
-Blommor och djur! (macro)

Vilket husdjur skulle du vilja ha?
-Har alltid velat ha en hund.

Största dröm?
-Leva frisk och dö av ålder.

Vad får du i månadspeng?
-Pengar! Haha skoja, 500kr.

Betalar du dina kläder och sånt själv?
-Oftast inte. Betalar själv om jag har presentkort.

Ser du dig själv som bortskämd?
-Ibland, men oftast inte.

Det positivaste/negativaste med dig själv?
-Jag gillar mina ögon och mitt hår, det negativaste är nog att jag har skit dåligt självförtroende och är jätte-envis.

Vad vill du bli när du är stor?
-Jag vill bli fotograf eller jobba med djur. Inte veterinär då.

Din äldsta och bästa vän?
-Asså.. Min allra äldsta heter William. Min bästa i nuläget är Hanna.

Vad gör du när du har tråkigt?
-Jag bloggar, fotar, eller går och köper godis. Hehe.

Har du släkt från andra länder?
-Ohja. Norge, Finland, Danmark, Australien, USA, Tyskland. (Tror det var alla)

Är du helsvensk?
-Nej, jag är endast 1/4 svensk, om inte mindre.

Är du lat?
-Haha ja, ibland.

Har du fått din första mens?
-Haha! Ja, tyvärr.

Blir du lätt brun?
-Njae, inte så.

Vad skulle du heta som kille?
-Johannes..

Vad vill du egentligen heta?
-Dessie, Paulina, Louise, Ella, Ebba eller Iza.

Vad ska du göra nu?
-Jag ska kissa, haha.

Favoritprogram?
-Hm.. Top Model eller Solsidan. Eller nej, vet inte. Flera.

Hur ska din drömkille vara?
-Han ska vara snygg, omtänksam, bry sig om mig, inte hålla på med andra, vältränad, längre än mig, mörkhårig, överraska mig m.m.

Favoritblogg? Någon blogg du alltid följer dagligen?
-Kissies.se ~ Filippao.se ~ Andrezuniga.myshowroom.se ~ Nattstad.se/viccaneriksson

Facebook eller Blogg?
-Blogg.

Favoritdricka?
-Fanta eller vatten.

Hur sköter du din hy?
-Egentligen gör jag ingenting med den typ. Brukar ibland smörja in ansiktet med en Dag-créme. Annars ingenting.

Sminkar du dig mycket?
-Ibland ja, ibland nej. Men jag går inte utanför huset osminkad.

Vill du bli blond igen?
-Ja, men jag ångrar inte att jag testade brunt.

fin blogg du har! :)

Svar:

samma här :)



intressanta svar du har skrivit, du låter som en klok person :)

svar:

haha det är bra det ju ;)

Händer de nå kul i helgen för dig då? : )

sv: jadå :)

sj?

Lov ännu? :D




Kom ihåg mig?