Dålig uppdatering..

2 bilder från fotograferingen.
Förlåt för att det har blivti sådan sjukt dålig uppdatering på sistone, har haft bajs mycket plugg och jättemycket saker att göra! Men det kommer bli bättre nästa vecka.
Var ju och bowlade med "klassen" idag. Var fett kul, även fast jag sög. Tappade klotet hela tiden, och blev irriterad över en grej. Efter det drog jag hem, sen vid 6 kom Tin-Tin. Vi tittade runt på internet, videosar och pluggade. Men nu ska jag nog borsta tänderna och sedan lägga mig tror jag. God natt!
Kommer troligen lägga upp ett inlägg sen med video och bild från bowlingen sen!

Hej! Nu har jag avslutat tävlingen i samarbete med meStore där du kunde vinna earcuff eller halsband! Kika in och se om vinnaren var du.



Om inte så ska jag välja en ny tävling tills imorgon, har du något tips på någon tävling du/andra skulle vara intresserade av?

Fina bilder :D




Kom ihåg mig?