Mitt hår luktar röv..

Då har man tonat håret, det blev typ askblondt. Men rättså fint? :)
Vad tycker ni?

Min dag har varit ganska flängig. Efter att jag hade slutat, så drog jag och Issa till Vällingby och köpte toning. Sen drog hon hem och jag åkte till Tin-Tin för hon skulle hjälpa mig med toningen. Så var där typ 1 timme. Sen åkte jag hem till Hanna och var där ett tag. Sen åkte vi till Ruccola, för att äta Pizza. Haha, lite halvt jobbig, men kul dag!
Men hinner inte skriva mer, för jag måste städa mitt rum och fixa lite saker tills imorgon. Förlåt för dålig uppdatering, men har det fett stressigt nu för tiden. Vi hörs, och förresten jag kommer inte svara på alla kommentarer idag. Förlåt..

hej sötis! Gör du headers? Hör av dig ifall! Puss

Det blev jätte fint, men inte jätte stor skillnad :)♥




Kom ihåg mig?