Dansuppvisningen.

Hmm... Ja, det gick väl okej. Jag & Hanna var som vanligt på alla träningar super flummiga, så vi får all uppmärksamhet eftersom vi fnittrar och skrattar HELA tiden :$ Haha, ganska pinsamt. Och styrke träningen var fett jobbig så kunde inte ta i allt jag kunde med armarna, var helt slut!
Det här var ju bara uppvisning för föräldrarna, så att dem får se hela lektionen. Men på lördag är det den stora uppvisningen i St Jacobi. Då är de typ 600 som kollar! Herregud. Och jag har aldrig gjort det förr, så är jätte nervös. Det finns ju ingen spegel heller så att man kan ju liksom inte se hur man dansar, eller hur dem andra dansar. Alltså tänk om man skulle tappa bort sig?! Haha, shit!

Ska iallafall trycka i mig någon mat nu, sen ska jag sova tror jag. Ska upp halv 7 imorgon, som vanligt.
Men denna vecka och nästa vecka kommer vara jätte skön i skolan! För vi har projekt veckor och då ska vi göra en julshow typ. Vi kommer sluta tidigare, och vi har inga vanliga lektioner! Fast iochförsig så måste vi göra den där jäkla showen och sånt hatar jag, så jag kommer protestera och inte vara med. Haha envist "MVG" barn här....
Måste äta nu, vi hörs. Puss!
Saknar!



Kom ihåg mig?