Bloggtips!

Måste verkligen tipsa om Ronjas blogg. Hon skriver texter som verkligen höjer ens självförtroende och hon är sjukt bra på att skriva , om allting! Kolla in hennes blogg och du kommer inte ångra dig!


tryck varsom helst i detta inlägg för att komma till hennes blogg!

Jag har haft praktik idag och sen har jag suttit och skrivit på en artikel till en tidning och fixat med min hemsidan som ska lanseras på torsdag.



Ja det gör jag :D

Kram

sv: hihi okej :)

jag bor också däromkring i norra delen av stockholm ;)

sv: Jodå, den har försvunnit så det är normalt här nere igen! Tyckte dock jag hörde att det skulle komma en till..? :S hoppas inte!

Kram :)

ja visst gör det nu!

kram

sv: tack själv! allt bra idag? kram<3

sv: allt bra med dig? :D

Fin blogg du har :)




Kom ihåg mig?