- Lite om mig -

Mitt namn: Josefin Hagen

Ålder: 13 år

Bor i: Stockholm, Sverige

Intressen: Blogga, dansa, fotografera och baka.

Min familj: Mamma Ann, pappa Roger, äldre syster Julia, och min kanin Semlan.

Min dröm: Min högsta dröm är att leva frisk. Men förutom det så vill jag bo på en gård, syssla med hästar (ha en häst), få en hund, och vara rik!

Om designen: Designen är gjord av duktiga Johanna. Hon gör gratis! Tryck >HÄR< för att komma till hennes blogg.

Om redigering / bilder: Jag redigerar / gör skyltar i GIMP, och collagen gör jag i Photoscape. Jag fotar med en Nikon D3100 18-55mm VR KIT, som jag trivs bra med.

Om bloggen: Jag kommer blogga om min ganska ointressanta vardag, och lägga upp bilder som jag tar. Klaga inte över uppdateringen, ibland blir det mer- ibland mindre.
Hoppas ni kom för att stanna.







sv; jaha okej!

härligt det, samma här :)

Förstår precis ;)

Med mig är det bra!

Vad gör du?

Fin blogg!



Om du vill vinna en alladin eller paradischokladask, var med i min tävling som avslutas den 30 november!



Kram

Fin blogg (:




Kom ihåg mig?