Välkommen snön! - Dagens händelse

Japp! Idag kom snön till Stockholm! Sjukt bra. Dock är den ganska blöt, eftersom det är typ någon plusgrad. Men det ska tydligen snöa hela veckan, så då kanske det blir mycket mer!


Har varit med Hanna idag. Vi åkte till Vällingby och julhandlade lite. Köpte 1 julklapp bara.. Måste verkligen köpa fler.
Sen åkte vi hem till henne och hämtade varma kläder och en pulka. Haha. Vi åkte i en liten backe med ett litet gupp. Fast det var tråkigt, så vi tog en promenad vid Tippen osv. Och snackade om massa saker.
Vi / jag blev super blöt om fötterna! Hade UGGS (inte smart) och dem blev dyngsura! Haha, det kändes som jag gick barfota i snön. Usch!
Men nu ska jag snart äta middag, sen ska jag till Hanna igen! Mys. Vi hörs. Puss

Fina bilder:)

Wow, vad fint. :o Hos mig har vi ingen snö. :(




Kom ihåg mig?