Till er som kanske har undrat:

Aa, sådär ser mitt fina rum ut. Älskar inredning osv. Och jag har faktiskt (tro det eller ej) fixat hela mitt rum själv! Förutom golvet då :P Tycker ni att det är fint? :D

Vaknade vid typ halv 12 idag (!!). As sent för att vara mig! Men la mig vid typ 3 så..
Har bara relaxat nu på morgonen. Familjen är och handlar julklappar. Men jag ska nog duscha snart.
Idag / vid 3 ska vi till mormor i Norrtälje, vi ska fira henner födelsedag i förskott. Tar med mig kameran, så kan fota där också! :)
Vi hörs sen, puss!

Sv: Ja de var 240

Sv: eller egentligen 245 men vinnaren är ju redan utsedd? :P

SV: Ja, jag gör länkbyten! Intresserad? :)

Hej! Nu finns decembers designtävling på bloggen! Var gärna med :) KRAM http://juliahfashion.blogg.se/2011/december/decembers-designtavling.html

shit! vilket snyggt rum! :)<3

SV: Nej tyvärr, jag har tagit en paus med att göra designer för jag har så många beställningar just nu, men när jag har gjort klart dom så kommer jag börja igen :)

Fint rum, asfin header och design :)



Hur ska du fira nyår? :)




Kom ihåg mig?