Otursdagen! - Dagens händelse!

Jo nu var det såhär att imorse, när jag precis hade tagit ett steg ut från min tomt i slasket ramlade jag med rumpan ner i en typ vattenpöl. Så jag fick gå in och byta om.
Sen när jag hade träffat E & S som jag skulle åka till skolan med, märker jag att jag hade tappat mitt busskort! Jag var 100% säker på att jag hade tagit med mig det också!
Så jag sa att dem kunde åka utan mig och jag gick tillbaks nästan ända hem exakt ssmma väg, men jag hittade dem inte.
Men jag struntade i sl kortet och GICK till skolan! Jag var heeelt blöt om fötterna och mina uggs var typ förstörda av allt slask.
Och när jag hade kommit till skolan 10 minuter försent märkte jag att jag hade glömt mina nycklar! Asså herregud, vilken dag!

Men nu ligger jag och tinnis i sängen och spelar på mobilen. Vi har kollat på "Mirrors" en asläskig skräckfilm! Med min syrra och hennes kille , för mina föräldrar var på middag. Men vi ska sova nu, och förresten så får ni Julkalender saken imorgon! Puss

 




Kom ihåg mig?