on the floor

hejhej! Antonia har precis åkt hem. Vi har haft det jätte roligt och kul ikväll. Vi började med att äta tacos. Sen gick vi till Ica och köpte lite godis och chips. Haha, sen kollade vi på Dieselråttor & sjömansmöss. Hon sa hela tiden "asså guuud vad bra!" jahaja skitkul!

Iallafall, idag har ju jag varit hos Lisa i sumpan med Anni också. Vi åt godis (jag drack bara läsk) och dansade lite / kollade på tävlingar på datorn & snackade. Men jag och Anni drog vid typ halv 6.

Nu sitter jag iallafall på min syrras golv. Hon & Niklas kollar på Blind Side och jag typ stretchar/ tränar. Mitt mål tills efter Jullovet är att kunna gå ner i spagat. Jag har typ 3-4 cm kvar! :D

Har inget annat att säga så...
Btw, sista bilden är på mig och Ebby från skolan. DET ÄR INTE ANTONIA ELLER LISA.
Vi hörs sen, ska ju lägga upp julkalendern !
Puss.




Kom ihåg mig?