MSN

Haha, jag och Emma skickar vibbar på msn. Herregud vad länge sen det var man använde MSN alltså!

Satte precis på "Bad Teacher", men ska nog duscha innan jag kollar på den. Har sett lite av den, men nu ska jag se hela!
Idag har jag varit i stan med Hanna, HELA DAGEN TYP. Är sjukt trött i benen fortfarande, vi gick somsagt runt i hela stan hela dagen. Jag har köpt typ alla julklappar nu. SKÖNT. Och vi sprang runt och letade present till hannas kille, men det gick åt skotan.
Har fått julklapp av Hanna, dem här två iPhoneskalen:
Jag fick jullov idag kl. 11. Vi var i skolan i 1 timme och fikade, sen fick vi dra! Men då följde jag med Elli till Åkermyntan, för hon skulle låna en bok. Sen åkte jag hem och typ bytte om och drog sen till stan.
Men nu ska jag duscha, vi hörs. PUSS



Kom ihåg mig?