JAG ÄR TILLBAKS (JOSSAN)

Tack så jättemycket Tin-Tin, för att du har gästbloggat medans jag har varit borta. Allihopa, gå in på hennes blogg "HÄR".

Jag har iallfall haft det underbart på Spat. Och det var så sjukt fint & lyxigt där! Jag lägger upp bilder när jag orkar, har jätte många på kameran..
Vi gick iallafall av Finlands-båten vid halv 7 den här morgonen. Men när vi hade kommit hem hit till huset, gick jag och la mig & sov igen, och vaknade typ halv 12.
Jag ska åka och kolla lite på mellandags-rean idag, med Tin-Tin. Men dock vet vi inte var. Men nu ska jag iallafall gå och fixa mig och så, så jag uppdaterar senare.
Alfons, mormors hund.

Fin blogg!:D

kolla gärna min:)

sv:eem, eeemmh.. HAHA sötnos då!



Känner att allt blev lite upponed på ett ställe :P

PUSS PÅREJ



Haha meen försök själv då... :P

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här och läs mer:



http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Du kan tjäna upp till 70kr / läsare, toppen vah?!

SV: jodå jag har massor! det är bara att kolla på lite äldre inlägg;)




Kom ihåg mig?