Hemmakväll.

Bild på min kanin från förra vintern. VILL HA SNÖ NU!

Ska städa mitt rum lite snart, och ikväll ska jag bara slappa hemma typ. Inga kompisar kan träffas. Känner mig fett ensam :( Sjukt tråkigt..
Efter att Tin-Tin hade åkt hem, vilket var vid typ 11, fixade jag mig och åkte sen till Vällingby med Hanna. Köpte någon julklapp typ. Sen åkte vi hem till Hanna en stund och typ städade hennes rum och så, för hon skulle typ få dit några kompisar.
Och ja, nu är jag hemma- kollar på Hipp Hipp Hora på Youtube. Haha, vilket liv jag har.
Vi hörs senare, ska försöka få tag på någon som ska fixa en ny vintrig design till mig. Haha.

SV: Tack så mycket! :D



Fin blogg du har!

SV: Bara bra med mig, hur är det själv? :)

SV: Inget speciellt, slappa :)



Oj, såg precis att du skrev "vad gör du?" och inte"hur mår du?", haha! Mitt misstag :P

Vilken söt kanin! :D




Kom ihåg mig?