Dagens fråga!

Tycker ni att jag ska börja med videobloggar?


Saknat minne från i somras på mitt landställe med Hanna.

Får bli ett snabbt kvälls-inlägg för att komma ikapp, när jag inte bloggade. Egentligen har jag inget kul att säga, Tin-Tin har precis gått hem, och ikväll kollade vi på Idol en stund, åt oliver+apelsin (FATTA PÅ EN FREDAG!), men såhär ser mitt "schema" ut för imorgon:
  • Dansuppvisning 13:00 - 13:10?
  • Hem och duscha.
  • Träffa Hanna snabbt (?)
  • Fixa mig
  • Julbord kl. 19:00
  • Zzzzz...
Haha kulkul. Är ganska nervös inför dansuppvisningen. Det är liksom för 600 personer som kollar på en, och det är min första gång, så tänk om jag tabbar mig?! Aja, sånt kan väl hända.
Men nu ska jag borsta tänderna sen sova, är sjukt trött. Puss & Godnatt!

sv: ojjdå... :S fy.. håller mig inomhus när de är så xD

Kram!

Jaaaaaaa, videblogga kossan! :D

Hoppas du får en bra lördag :)

gör det! :)




Kom ihåg mig?