-

Godmorgon! :D
Mitt andra inlägg på 2 bloggar idag haha ;D Vaknade vid 9 idag av att min lillebror kom ner och sa tintin kolla på barnprogram så jag satte på de men jag somnade om och han bara satt och kollade :P
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.... :S men hittar nog på något kul :D Nu ska jag iallafall ha film maraton! :D Men vi hörs lite senare!
Glöm inte att läsa min blogg oxå------->KLICKA HÄR KLICKA HÄR KLICKA HÄR<--------
image description

fin blogg! :)

sv: Ja jättefin var hon :( Min mamma och jag flyttade till en lägenhet för lite mer än ett år sedan och en av grannarna där måste ha lidit av något då hon sprang och slog/sparkade på dörren och slog på fönstren. Min hund har alltid varit lugn av sig och hon blev aldrig utsatt för skrik, bråk och andra högljuda ljud så hon blev helt galen, agresiv och stressad av detta så vetrinären tyckte det va bäst av låta henne somna in. Allt detta hände på mindre än en månad så det gick väldigt fort. Wilma, som hunden hette va den perfekta hunden och tog aldrig sönder något och hade aldrig någonsin bitit någon och hon va alla altid till lags så man behövde aldrig säga till henne om något för hon viste vad hon fick och inte fick göra , så hennes bortgång tog väldigt hårt på hela våran familj även fast hon va min och var med mig nästan överallt! :(

glomde skriva bloggadressen




Kom ihåg mig?