vindruvor

Sitter och äter vindruvor (mums) och kollar på Ponnyakuten (haha). Är heeelt sluut i kroppen efter dansen, körde så jävla hårt och as snabbt så då blir man helt slut. misstolka inte
Mamma ska snart förhöra mig på tyskan, och sen kl. 10 ska jag se Big Brother. Kommer förmodligen somna till det :P

Imorgon är det min favoritdag i skolan. Vi har slöjd med världens bästa lärare, långlunch i 2 timmar, slutar ganska tidigt, och typ inga "vanliga" lektioner. Efter skolan ska jag förmodligen plugga med Tin-Tin. Vi får se.
Det är nämnligen så att jag inte kan plugga hemma hos någon annan kompis. Jag har ingen aning om varför, men så är det iallafall. Och Tin-Tin har inte busskort så hon kan typ inte komma till mig. Haha problems..

Vi hörs imorgon eller något. Puss!

sv: okej, jadå :)



sjukt snygga ringar!

Bra de :)




Kom ihåg mig?