Soool

Är på fett bra humör idag, för det är så sjuuukt fint väder ute. 11 grader och sol! På rasten gick vi upp på tippen och hade kul i solen osv. Superskönt!
Kom precis hem till Elli. Innan var vi och köpte årets första glass och satt ute på en gunga. Hade inte på mig någon jacka eller så idag för det var så jäkla varmt!

Nu ska vi iallafall spela Wii och ikväll har jag dans. Pappa fyller även år idag! Grattis pappsi <3

Vi hörs puss!

 

HAHAHHAHAHAHAH orkar inte, man fattar aldrig heller :D

Hej, hur mår du? Kram :)

Det finns en tjej i min klass som härmar mig med allting när det kommer till skrivandet i skolan. T.ex jag brukade alltid skriva mina överskrifter och allt annat med speciella tusch pennor och sedan med en skugga bakom. Och vad händer då? Jo hon härmar mig med det. Jag brukar alltid göra # när jag skriver något stort, och då härmar hon mig med det oxå. Då blir jag trött och skiter i tuschen och går till vanliga tjocka färgpennor, och skriver det på ett speciellt sätt, och vad händer då? Jo hon härmar IGEN!!!! Det är SJUKT jobbigt, hon kunde inte ens såna här saker i början, (inte för att vara taskig men helt seriöst). Och när jag bara tittar någon gång på hennes papper, så täcker hon för. Hon är jävligt avundsjuk, och pratar inte med mig när det t.ex har gått jätte bra för mig på ett prov, men inte för henne.

SNÄLLA KAN DU GE TIPS på hur man ska göra så att de slutar? Är verkligen sjukkkkkkkkkt irriterande!! :S

Tack för att du läste detta, jätte fin blogg förresten! ;)




Kom ihåg mig?