Facebook-grej.

Carolus Mumintroll Nurminen- As rolig, skit bra vän, super snäll!
Alva Ek- Känner inte så bra, men säkert snäll!
Jesper Barfvestam- Ganska söt, men känner inte.
Ida Bonsy Hellzén- Gullig.
Dennis Oinonen- snäll, känt ganska länge.
Ola Sundström- känner typ inte, men snäll!
Martina Latifa Lindblom- Snäll, och snygg.
Emelie Morsing- Känner inte, men jätte söt!
Antonia Wannerström- Skit snygg, saknar henne och as snäll.
Rafiel Kadiri- Snäll, gick i min förra skola för länge sen.
Charlie Inlines Abboud- Känner inte.
Amanda Nilsson- Känner inte, men skit söt!
Philip Mästaren' Fröberg- Snygg, går i min skola. Säkert snäll!
Vince Scheynius- Ser bra ut, men känner inte.
Obada Elgadi- Snäll, går i in skola.
Nathalie Ekdahl- Skit snäll och söt. Vill träffa henne!
Johanna Dunér- Känner inte direkt, gick i min förra skola.
Berat Ayhan- Söt, går i min skola.
Vincent Twistaa Ikoro- Skön, gick i min skola.
Hazel Kavak- Super fin och as snäll. saknar henne!
Hanna Lundberg- Mitt liv, mitt allt.
Linus Cederteg- har inte träffat på as länge, men schysst.
Milotte Sötaste Ritzler- Söt!
Tugay Köylouglu- "Boy Belieber", snäll typ
Daniele Feola- Ser bra ut, känner typ inte.
Hanna DenBästa Kalvik- Söt!
Fanny Wikström- As avundsjuk på henne. Snygg, snäll!
Carolina Rydeblad- Jätte gullig :)
Lina Henström- Saknar henne så sjukt mycket. Söt och jätte rolig/snäll.
Julia Kosinska- Går i min skola, säkert snäll :)
Therese Forssten- Vill träffa henne. As snäll och söt!
Niklas Strahl'- Snygg, känner inte..
Viktor Ohlsson- Ritar bra
Isabelle Stiernstedt- Snygg, snäll säkert osv.
Jennifer DenBästa Sandqvist- Skit söt och snäll!
Alicia Ångman Kohut- Söt, känner inte..
Knut Jansson- Ser bra ut, gick i min förra skola.
Sofia Strandberg- Känner inte, men söt.
Samir Sweet- Snygg och bra klädstil men känner inte så bra.
Tin-Tin Berg Nygårds- Min bästavän.
Lucas Håkansson- Snäll, har inte träffat.
Emelie Boskovic- Känner inte.
Corina Anthony- Jättesöt
Isaac Neikter- Söt, men känner inte.
Dessie Carlsson- Ser bra ut, går i min skola. Snäll.
Alle Wachenfeldt- Har tappat kontakt lite då&då, men snäll!
Ellinor Johansson- Min bästavän typ.
Elin Axelqvist- Skit snygg, känner inte..
Michelle Lindell Ojala- Gullig, snäll.
Henke Dykhoff- Gick i min tyska, men annars känner jag honom inte.
Julia Pettersson- Skit söt, snäll och bra på att dansa.
Suzette Lindberg- Söt, men känner inte..
Elin Plane- Saknar!
Sinem Hamurcu- SUPER gullig, jätterolig och snäll!
Dilan Fathalla- Tappat kontakt typ, men var/är min bästavän typ.
Ebru Kilic- Går i min klass, snygg osv.
William Gurkan Dyer- Rolig, tappat kontakt med.
Isabella Wranå- Söt, gick för länge sen i min förra skola.
Anton Lundberg- Snäll, rolig, ser bra ut. Går i min skola.
Isabelle Sjöblom- Jätte söt, snäll och har känt länge.
Emma Ottebäck- Känner inte, men jätte snygg!
Natan Kidd Kidane- Känner inte, men säkert snäll
Josefin Jonsson- Skit söt, och snäll!
Kim Sultani- Skiit gullig och snäll!
Felicia Neiderstam- Söt!
Filippa Magnusdotter Sundin- Snygg, vill träffa, säkert snäll!
Rick Österberg- Känner inte
Ranim Hattab- Skit snygg, rolig, snäll osv.
Lucas Otterling- Känner inte, men säkert snäll
Svante Nilsson- Känner inte heller typ, men du verkar snäll.
Finan Tewelde- Gick i min förra skola.
Hannan Hassan- Skit fin, snäll osv.
Anastasia Mavromatidou- Skit snygg, snäll, går i min klass.
Kalle Jansson- Söt, känner typ inte.

sjukt snygg blogg <3




Kom ihåg mig?