Usa

Nu tror jag att jag ska sova. Vi har hela familjen suttit och planerat sommarlovet. Och ja, VI SKA ÅKA TILL USA! Hon har bokat flyg och allting typ.
Först ska vi till New York (vi landar där), och vi ska bara ta det lugnt o typ kanske shoppa lite i 2 dagar där. Sen hyr vi bil och åker till Florida, där vi är i ungefär 2 veckor (lite mindre). Och medans vi är där, kommer vi typ åka till Miami osv.
När vi har varit där, i 2 veckor åker vi till New York igen. Och är där 1 vecka.
Vi kommer att göra maaaassa saker, och jag ska i princip bara packa litegrann. För jag kommer shoppa jättemycket där. Haha, lite kul att jag sitter och planerar vad jag ska packa tills sommarlovet! Knäpp, men jag längtar..
Imorgon ska kanske jag åka till Fotografiska och se "djur-foto-utställningen". Ska bli kul! Är fortfarande förskyld, så kan inte gå med en kompis...
GOD NATT.

Sv: Tack! Fin blogg du har.

Sv: Hihi, japp :)

Villken kamera fotar du med då? :D

Sv: aa detsamma här :) det går upp och ner, ibland 50, ibland 70 och ibland 140 liksom ;)

Sv: Okej :)

Canon eos 600D + några objektiv :D

kul!I vilket program gör du din design/header? Den är 7kt fin ;)




Kom ihåg mig?