Ny design!

Personligen älskar jag den nya designen! Tycker den är super fin, och för den som undrar- så har Filippa gjort den.
Finns ingenting som jag inte är nöjd med. Aja, är iallafall jätte glad :') Blir mycket mer taggad på att blogga när man har fin design!

Just nu sitter jag och Hanna och dunkar musik, och typ snackar lite skit & sånt. Haha, nej inte skit men ja.. Hon ska snart hem och då måste jag plugga NO och Tyska. Och sen måste jag lägga mig tidigt, för har fett ont i magen :/
Idag har jag ju som sagt varit med Hanna. Har pluggat lite och typ duschat osv. Men känner mig as tråkig nu så
Hejdå! Puss ♥
Random bild från idag, haha.

Sv; Kul att du blev nöjd, dock lite saker kvar att fixa, jag loggar in och fixar det imorgon! T.ex hur kommentarerna ser ut och lite sånt! :)



Kram!

fin, fast kan du lägga upp bild på den förra? :)




Kom ihåg mig?