Kommer aldrig glömma denna dag.

Håller på med ett långt inlägg om den här dagen. Med bilder osv, men publicerar det imorgon. Orkar inte skriva mer nu.
Kan iallafall börja med att säga att det har varit typ den bästa dagen i mitt liv. Kommer aldrig glömma det här.
För er som inte vet vad jag snackar om, så var jag och Tin-Tin på Julgransplundring på mammas jobb. Men mer berättar jag inte. Och min & Tinnis idol var där, vi dog.
Har iallafall varit med Hanna sedan jag kom hem. Vi har kollat på Gladiatorerna och ätit chips. Och snackat såklart!
Men nu ska jag sova tror jag, har varit en galen dag så är sjukt trött och har värsta mensvärken..
Imorgon ska jag till Ikea och köpa några grejor. 
Vi hörs, puss!

Allt bra med dig? :D

svar: wie kul! =)) Har länkat dig i menyn nu! :) säg gärna till när du länkat =)




Kom ihåg mig?