Kärlek är bara ett ord tills någon kommer och ger det en mening ♥

Hejsan, hur mår ni? Om någon frågade mig hade jag svarat "dåligt". Håller på att bli riktigt förskyld! Igår hade jag jätteont i halsen, men idag är jag bara jätte snorig. Men jag har haft ont i magen typ hela morgonen.. Vet inte vad det beror på, men mamma trodde att bakterierna kan ha satt sig där, eller så har jag blivit kall eller något.
Så idag ska jag bara ta det lugnt hemma, ingen kunde ändå träffas..

Nu sitter jag och äter "Stjärnor, Sourcream & Onion". HAHA, bra mat om man har ont i magen.. jag vet. Men chips är min medicin typ!
Lite senare ska jag städa mitt rum, sen fota min syrra och hennes kille som har 8 månader idag tillsammans ♥
Vi hörs. Puss!
Mitt liv. Älskar dig Justin Bieber ♥

NEEEJ! MIna chips jossan...:(

Du får köpa nya till mej nu!

Tja Jossan! Vill du göra länkbyte? :)



P.s Ställ gärna en fråga på våran frågestund på bloggen, puss! <3

sv: jaha aw, vad är det för ras på din? :)

JA VI DELADE PÅ DOM!

MEN DU sitter och mumsar på VÅRA chips!

Jag köpte faktiskt en påse! Köp nya till mej!




Kom ihåg mig?