BRUNETT

Observera att dem ljusa fläckarna är av blixten.

Tonade ju håret igår, blev rättså nöjd. Råkade ha i det liiiite för länge, så det övre håret är typ en lila nyans! Men ska färga om/igen nästa helg och då lägger jag i en mer gulig färg, för då försvinner det grå/lila. Tycker faktiskt att jag passar bra i brunt hår!

Idag kommer Hanna hem från fjällen, så jag ska snabbt åka med henne till Vällingby vid typ 4. Har saknat henne sjukt mycket!
Men nu ska jag städa mitt rum, fixa mig, och äta "lunch/frukost". Vi hörs. Puss!

Vad tycker ni om håret?

snyggt ;)

hej allt bra? :) följa varandra oå bloglovin? :D

gud vilken fin blogg föresten :D

lusta tt köra länkbyte?

åh va bra :D gör ochså nu då :D

hej! jag ska skapa ett nytt domännamn och skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst på det namnet du gillar mest. tack på förhand, puss ♥






Kom ihåg mig?