Svar.

Njae, asså den jag köpte kostade 6500 ungefär, sen köpte jag ett UV filter också. Det kostade typ 200 eller något.. Så du kan inte ha exakt samma.
Det finns en annan D3100 som jag var nära på att köpa som kostade det. Du har säkert den då.
Kram!

SV: André såklart haha :D Förstååår inte att våran lilla pojk är så stor för er

SV: hahaha herregud :) Vi båda bor i uppsal! :) Alla känner varandra här typ ^^

Haha nejdå, i Uppsala är han inte så stor :)

Vill du vara med och tävla om mina 200 läsare? då är den här tävlingen något för dig! http://fannyyahlm.blogg.se/2012/february/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

Önskar dig en fin kväll och hoppas allt är bra med dig! :)

tack :D

Tack så mycket!



Jag fotar med en canon eos 5D :)

åh, älskar dina bilder i header!



allt bra med dig idag? :)

måste bara säga att duär himla fin cheyen.. heh. och fin design och underbara bilder, kram:)

sv; Jaaa, men vi har snö men det snöade inte just dá

lycka till jag meddelar på fredag :)!

de är bra :)

Kuul :D lycka till! vad gör du?

Okej :D är det bra? jag kollar på tunnelbanan

Yes :D på 5an :D

har en tävling där ni kan vinna ett valfritt smycke från rosaprickar, kika in vet ja! http://amandapersson.blogg.se/2012/february/tavling-valfri-vara-fran-rosaprickar.html#comment

Ja gört hihi :D

Gör du nu då?

Okej ;D går de bra? jag kollar tv hehe

Nämen usch varför det? :(

hehe aw okej :P vad för so är det?

Hahahah åh underbart :P

Byt tandkräm då? :( stackare...



Det är rätt intressant iaf mot annat inom so :P

sv; tack :) jag är sjuk så det kunde väll varit bättre :P hur är det själv? :)




Kom ihåg mig?