London.

Asså jag vill såhäär gärna åka till London igen. Var där förra våren tror jag det var, men jag blev magsjuk så jag låg bara inne på hotellrummet typ hela tiden... Och alla säger så bra saker om London, och det är ju hur mysigt som helst så någon gång år 2012 ska jag dit. Dock kommer jag nog inte få åka dit innan vi åker till USA, för vi kan inte slösa alla pengar nu liksom. Plus att One Direction är därifrån, så vem-vet man kanske ser dem också!
Har du varit i London? Eller vill du dit?
D /

Hej fina du!:) Skulle du vilja göra denna mig en liten tjänst ?♥ Gilla min sida på facebook, tack på förhand!http://www.facebook.com/pages/Daggeebloggse/339149589440393

Jag vi så supermycket åka till London och Manchester!! :3

Har även en frågestund uppe på bloggen, skriv gärna en liten fråga om du vill :)

D /

sv : tack vännen <3

Hejhej!

Härlig blogg du har :)



Får inte du också en härlig sommarkänsla av dem här 'sommar outfitsen'? http://julialilje.blogg.se/2012/february/sommar-outfits.html



kram!

Ida

Jag skulle vilja åka till London :D

Ida

Svar; Jajamen :)




Kom ihåg mig?