I'm back on track!

Nu framöver kommer det bli bra uppdatering igen. Vi har sportlov, och jag har inte så mycket att göra typ.
Börjar verkligen få vårkänsla nu! Det är plusgrader ute, nästan all snö har smält, och man har liksom bara gått runt i skinnjacka och converse. Jätteskönt! Har varit ute ganska mycket på sistone, pga vädret. Hoppas det håller i sig. Man vet ju aldrig med Sveriges väder. Det kan ju liksom vara påväg att bli sommar typ, sen börjar det snöa. Haha!

Nu sitter jag och tittar på Big Brother repris, ska snart upp och äta. Idag ska jag och pappa nog åka snabbt till Bromma Blocks. Jag måste höra med dem på Tele2 om min iPhone osv, och jag har 100 kr gratis där så jag ska se om jag hittar något!

Ikväll ska familjen på Libanesisk Resturang på Östermalm. Mamma och Pappa har typ 17 år som de har varit gifta idag. Grattis grattis! 

Vi hörs sen, ska upp och äta nu. Puss!

spana in www.alexinas.blogg.se




Kom ihåg mig?