Gud skapade oss alla till fräscha och fina människor, men..

..vi har gjort oss själva till ofräscha, äckliga monster.



Saknar de här tiderna så otroligt mycket, allt var perfekt. Jag var mig själv till 100,
kunde gå osminkad närsomhelst, jag brydde mig inte om skitsaker, jag var vän med alla livet lekte.

Återigen, förlåt för dålig uppdatering. Har somsagt haft så jävla mycket plugg. Pappa har precis hjälpt mig med matten, och efter det blev jag skit hungrig igen så han fick ställa sig och koka korv och mackaroner till mig. Maha, gullig pappsi!
Idag har jag annars bara varit ute ett tag med Hanna. Vi träffade Mervan, sen Resul. Vi gick runt i Ullvide typ, snackade osv. Tog en snabbdusch när jag kom hem, eftersom jag var så sjukt kall om benen och fötterna!
Ska ialfl äta min mat nu, sedan sova! Puss.




Kom ihåg mig?