Ett stycke sommarbilder.

Foto- Jag | Kamera- Nikon D3100 18-55mm
Är det någon som vet varför mina bilder alltid blir så korniga/brusiga när jag har laddat över dem på datorn och så? Förstår inte felet, jag brukar bara dra upp ljusstyrkan o inget mer. Men det blir alltid lite "brusigt". Händer det er också? Vad gör jag för fel?


Skulle egentligen träffa Tin-Tin idag, men var helt slut när jag kommit hem och behövde plugga lite osv. Så jag har bara suttit ensam på mitt rum och tittat på lite program, och tittat bloggar osv. Men jag ska nog ner till Ica och köpa daim snart! Haha jag är seriöst beroende av daim. Så underbart gott! Nomnomnom..
Efter ska jag städa mitt rum, och sedan göra det näst-sista "uppdraget". Höll ju på med dem regelbundet förut, men jag hade glömt bort det. Men ska göra klart det så fort som möjligt. Titta i kategorin "Tester|Listor" om du inte fattar vad jag pratar om.
Aja, ska sluta fladdra nu. Vi hörs. Puss!

svar: tack tack! alla bilder (när jag gjort denna design) har jag fixat i photoscape, resten har jag kodat :)

svar: tack igen :)

va göru?

Kikar förbi när jag läser runt och lämnar lite spår efter mig när jag ändå är här. Hoppas allt är bra med dig idag denna soliga Torsdag :)

svar: ska snart plocka upp på mitt rum :P

sv: okej :)

har du nån favoritlåt?

svar: yes :D

Var med och tävla om en valfri vara! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-vara-fran-uffessakeroch.html

snygga bilder du tar!

vilken kamera har du??

kram.

Svar:

tack så mycket själv :) allt bra annars idag?

sjukt fina bilder :D




Kom ihåg mig?