Dagens köp.

Mörkblå tjocktröja med ludd i | H&M

Stickad USA-tröja | Gina Tricot

Har verkligen nojja på Usa kläder. Även fast jag inte alltid tycker om klädesplaggen speciellt mycket så köper jag ändå massa tröjor med Usa tryck på. Känns bara bra att ha antar jag. Vad tycker ni om det jag köpte?

Var ju somsagt och handlade med Pappa och Systern i Kista. Vi åt middag på MAX, haha bästa middagen. Men så blir det när inte mamma är hemma. Vi strosade runt lite där osv.
Innan jag drog till Kista var jag i Vällingby i typ 1 timme med Ante och Hanna. Eller Antes kompis Elias var där en stund också. Vi gick runt, kollade lite i affärer och åt på Mc Donalds. Måste verkligen sköta mig med maten, har liksom ätit Pannkakor, Mc Donalds, Glass, och Max-mat idag. Herregud! Men ska som tur var åka och träna i helgen.
Vi ses imorgon, ska gå och lägga mig nu snart. Puss!

haha har oxå en såndär kofta fast den är grå ! :-)

haha omg du visa prislappen.. Omg den är såå dyyyr så måste ha status för de! rawr! :S




Kom ihåg mig?