Haha.

Min statistik ser rolig ut!

hahah!

sv: jaha, anade det, jag bor i Bjärred, ligger strax utanför Lund/Malmö om du vet vart det ligger1 :)

kram!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1500 personer varje dag :)

sv: okej, vart bor dudå? :)

kram!

sv: haha ja klart att jag vet! ;)

kram!

Kul att du är med och tävlar i veckans blogg!

allt bra? :)

sv: om man kallar Robin Stjernberg i Idol för artist måste jag nog säga han asså haha! ^^

annars är det nog Rascal Flatts, gillar Chris Medina's nya låtar, Beyoncé, Adele, Jana Kramper.

Självdå?

Kram!

det är bra :D

händer ikväll? :)

lycka till o ha så kul :D

jag ska bara ta de lugnt :)

jadå :)

sv: men det är ju bra musik det med! :)

kram!

Hoppas uppvisningen går/gick bra !



Sitter på kontoret och arbetar med min hemsida samt mitt kommande projekt ;)



Vad gör du?

Hoppas dagen varit bra ♥

Krams

sv: jodu! tak och längor är sönder... vådcentralens tak såg ut som en konservburk som öppnats xD har lugnat ner sig nu! hatar stormar... :) okejokej! Bor du mitt i? :P

Kul statistik! XD

Hej hej! <3

Jag har TVÅ (2) frågor till dig! (:

1: Bad ska du göra i Jul?

2: Ska vi följa varandra på bloglovin? Om du vill, skriv en kommentar när du lagt till mig så lägger jag till dig! ;) <3




Kom ihåg mig?