1a Advent.



Jahapp, då var det advent. Kan verkligen inte förstå att det är typ jul! Ingen snö, inga minusgrader, regn och varmt. Herregud, ska det bli vinter på riktigt? Har liiiite julkänsla, pga all julpyntning överallt & julskyltningen i stan. Mysigt, tycker jag.
Har ni snö hos er?


Idag har jag varit med Lisa och Antonia. (läs deras blogg här) Vi åkte till stan. Vi gick runt och kollade i lite affärer, sen åt vi på max.
Efter vi hade ätit tjockis-mat gick vi runt på Julmarknaden, sen såg vi att dem hade fixat en skridskor bana (as fint & mysigt), så vi hyrde skridskor för 20 kr och åkte runt där ett tag.
I början var vi lite skakiga i bena, eftersom ingen hade åkt på typ 1 år! Antonia ramlade till och med, så hon blev alldelles blöt! Stackarn, alla kollade & skrattade..
Sen shoppade vi lite och sen åkte vi hem igen.
Har tyvärr inte tid att blogga mer nu, måste duscha och sen sova. Vi hörs, puss!
( bilderna är tagna av deras blogg, |Jag, Antonia, Lisa )

Kollar på Vem kan slå filip och fredrik!

Händer mer ikväll då?



Var gärna med i min fototävling där du kan vinna en goddiebag fylld med choklad! Temat är färg!



Kram

Sedärja så fint det blev =D

Ja det mesta har jag gjort =D, det står under min flik Design

Haha omg, pinsamt när jag ramlade! <3 :O




Kom ihåg mig?