Pepparkaks-bak

Jag och Hanna har bakat pepparkakor idag! Haha, skit kul.
Pallar inte skriva, så kolla bilderna och videon!;
Haha, asså vi bjuder verkligen på oss själva. Och särskillt när vi typ börjar låtsas gråta. Det gör vi heeela tiden, även fast vi är glada så kan vi helt random kolla på varann och sen "uuuuuh"
Nu ska jag ta bort sminket osv. Sen sova! Uppdaterar imorgon, förlåt för dålig bloggning idag, men....

Är du intresserad av att vara med i Dagens Blogg, kolla då in.



http://caroliiine.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådna här kommentarer :)

Sv: Okej, roligt :D Jag ska fira det med min familj och med kompisar till mig och familjen :)



Jag gör inte designer, om det inte är väldigt lätt. Men skulle inte kunna göra en sån som du har eller jag, jag har fått hjälp med typ allt :)

Sv: Jaha.. :( Jag vet inte hur man gör heller, tyvärr. Men jag har fått en gratis design av Filippa O (http://filippao.blogg.se) hon gör dock bara designer för pengar, men hon har gjort lite inlägg om design så jag rekomenderar att du kollar in där :)




Kom ihåg mig?