Nathalie Torpenberg


Jag är med och tävlar om en avancerad design hos Nathalie.

Varför jag vill vinna?
- Herregud, vem vill inte vinna?! Hon är så j**la duktig, så det inte är sant. Fattar inte hur hon lyckas. Skriver inte detta för att fjäska eller något sånt, menar det VERKLIGEN.
Jag har tröttnat på min nuvarande design, och har letat runt efter utlottningar osv jätte länge.
Går in på hennes blogg flera gånger om dagen för att se om hon har haft utlottningar. Och nu har hon det.
Hon gör vanligtvis designers för 50-150kr, men jag har inget konto eller något för att jag ska kunna köpa en..

Hennes blogg är jätte bra annars också, (detta blir som en blogghiss). Hon uppdaterar ofta, tar bra bilder, mycket tips osv. Helt perfekt bloggerska ju!
Så snälla, håll tummarna för mig. Skulle bli oerhört glad om jag vann designen!


Tryck varsomhelst i detta inlägg för att komma till hennes underbara blogg!

SV. Kul att du är med! Kika in på min blogg för att se om det var du som vann.. Lycka till!

Kram Nathalie




Kom ihåg mig?