Lockigt.

Charmig bild, jag vet..

Godmorgon, godmorgooon! Mitt hår är lite konstigt, om jag ska vara ärlig. Varje gång jag vaknar har jag typ olika "frisyrer". Ibland lockigt, ibland spikrakt, mittbena, snebena osv. Och idag vaknade jag med ganska snyggt hår faktiskt, lockigt! Men jag tror att jag ska platta ut det senare, för jag ska ha platt ikväll-
För det är förfan Nyårs-afton idag/ikväll! Känns ABSOLUT inte som det.

Har varit vaken, legat med datorn i knät i typ 2 timmar. Haha, orkar inte gå upp :$ Fast jag ska det nu, för är skit kissnödig..
Idag  blir det städning, och fixning. Sen vid 5 ska vi åka till några kompisar i typ Sollentuna tror jag att det var.
Ha en bra dag, uppdaterar sen. Puss!

Svar: Kul att du är med och tävlar! :) Det är okej att den försvann, såg att du ersatte den ändå! :)

Det hände i 8an, så jag var 14 :) <3




Kom ihåg mig?