Dagens händelse! -Brand i Industri-området.

Herregud, ikväll har det varit värsta branden i Industri-området i Vinsta.
Hanna var påväg hem från mig, och då när hon nästan var hemma, hörde hon typ skott och sen började det brinna jätte stort! Hon bor preciiiiiis där och elden var påväg att spridas/blåsas till deras hus. Men brandkåren har hela kvällen försökt att släcka branden.
Och det värsta var att det finns ju massa gastuber och sånt där, där. Och några av dem typ exploderade, så det kunde ju gå riktigt illa!

Vi kom iallafall hem från Julbordet för tyå 40 minuter sedan. Det var faktiskt jätte mysigt, och god mat! Åt typ bara godis, men aa :P
Jag håller typ på att somna nu, så jag måste lägga mig. Haha.
Imorgon på förmiddagen ska jag chilla, och senare ska jag träffa Tin-Tin en stund. Så vi hörs imorgon!

sv: Tack så mycket :)




Kom ihåg mig?